Whatever:))?

Schimbări in bine in timp? 
 Am urmărit filmul "Sânge și orhidee" și nu pot să zic, decât, că din nou m-am gândit la Kafka și la nedreptatea indusa de puterea dominantă, cea a rasei albe. Diferența era, doar, ca nu sistemul justițiar a creat problema, ci bogații care aveau ,,upper hand"-ul în Honolulu. Si pe deasupra, dreptatea a triumfat până la urmă, dar cu greu, si cu o victimă nevinovată. (moartea lui John). Ce n-am înțeles și în film nu s-a menționat, este faptul, că s-a facut intervenția de avort, fără a se spune, cine a ordonat-o. Presupun că Doris, mama presupusei victime, Heather. Oricum, în general filmul mi se pare f.bun contrar celor afirmate de un critic de film. Am vizionat și "China Town" și și "Anatomy of a Crime" și nu mi se par mult mai bune.....(www.magazinweb.net)

Comments

Popular posts from this blog

break a leg

Zur Rezeption von Franz Kafka und Samuel Beckett in Rumänien