You've gone too far this time
But I'm dancing on the Valentine
I tell you somebody's fooling around
With my chances on the danger line
I'll cross that bridge when I find it
Another day to make my stand, oh woah
High time is no time for deciding
If I should find a helping hand, oh woah
Why don't you use it?
Try not to bruise it
Buy time, don't lose it
Oh, why don't you use it?
Try not to bruise it
Buy time, don't lose it
The reflex is a lonely child, who's waiting by the park
The reflex is in charge of finding treasure in the dark
And watching over lucky clover, isn't that bizarre?
And every little thing the reflex does
Leaves you answered with a question mark
I'm on a ride and I want to get off
But they won't slow down the roundabout
I sold the Renoir and TV…
Zur Rezeption von Franz Kafka und Samuel Beckett in Rumänien
Receptarea lui Franz Kafka şi a lui Samuel Beckett în România Abstract Teoria receptării a înregistrat în ultimii ani o dezvoltare impresionantă, astfel încăt s-au putut trasa linii generale de descriere a unei direcţii de receptare în conformitate cu anumite tipologii estetice care marchează receptarea literară la nivel de receptor cult şi instruit. Acestea sunt premisele principale de la care porneşte cercetătorul în căutarea sa de modele şi modalităţi literare de receptare. S-a vorbit astfel de patologii de receptare, de estetica personajului şi nu în ultimul rănd de o receptare critică a operei literare. Sarcina cu care se confruntă cercetătorul în demersul său este de a descoperi în ce măsură opera examinată capătă caracter normativ la nivelul unui grup de receptori care aderă la stilul, forma şi limbajul literar al autorului receptat. Franz Kafka şi Samuel Beckett se integrează în categoria scriitorilor emblematici ai modernităţii şi drept urmare am considerat că un stud...
Comments