1. Jane left. Her car _______________ my driveway.
pulled over
pulled under
pulled out of
pulled up
2. I _______________ the parking lot.
pulled over
pulled under
pulled out of
pulled up
3. He is driving too fast. He is ________________.
slowing
speding
braking
speeding
breaking
fasting
4. Oh no! It's the police! They want me to ________________.
pull over
pull under
pull out of
pull up
5. Stop, Emma! ___________ the brakes!
Swag
Kick
Hit
Hop
6. The traffic light turned red, but I continued to drive. I ______________________. I hit a child crossing the street, so I am writing this quiz from prison.
took a red light
sped a red light
hit a red light
ran a red light
7. That woman quickly drove in front of my car! She cut me ________!
over
under
up
off
8. Maria interrupted me when I was speaking. She __________________.
cut off me
cut me off
cut me in
cut me up
Zur Rezeption von Franz Kafka und Samuel Beckett in Rumänien
Receptarea lui Franz Kafka şi a lui Samuel Beckett în România Abstract Teoria receptării a înregistrat în ultimii ani o dezvoltare impresionantă, astfel încăt s-au putut trasa linii generale de descriere a unei direcţii de receptare în conformitate cu anumite tipologii estetice care marchează receptarea literară la nivel de receptor cult şi instruit. Acestea sunt premisele principale de la care porneşte cercetătorul în căutarea sa de modele şi modalităţi literare de receptare. S-a vorbit astfel de patologii de receptare, de estetica personajului şi nu în ultimul rănd de o receptare critică a operei literare. Sarcina cu care se confruntă cercetătorul în demersul său este de a descoperi în ce măsură opera examinată capătă caracter normativ la nivelul unui grup de receptori care aderă la stilul, forma şi limbajul literar al autorului receptat. Franz Kafka şi Samuel Beckett se integrează în categoria scriitorilor emblematici ai modernităţii şi drept urmare am considerat că un stud...
Comments